January 08, 2015

Dairy: 7 januari


Hoi hoi, vandaag eens een diary. Het leek me wel eens leuk om te een beetje van m'n dag te laten zien. Ookal heb ik niet een spectaculair leven, ik ga namelijk gewoon elke dag naar school. Maar het leek me wel leuk!

 Woensdag 7 januari 2015


Oke, als eerste moet ik nog steeds heel erg wennen aan het '2015'. Ik heb namelijk nog steeds het gevoel alsof we in oktober 2014 zitten. Het is zo raar want normaal heb ik dit nooit. Maar oke, mijn dag. Op woensdag begin ik altijd pas om 10:20. Ik kan tenminste lekker uitslapen, en daar houden we van toch? Nou ik in iedergeval wel, dus m'n wekker ging pas om 9 uur. En eigenlijk ging de ochtend best vlekkeloos. Ik had geen haast, ik had tijd om m'n haar te föhnen. En dat is de laatste tijd echt een wonder. Want daar had ik nooit tijd voor.
En ja dan heb je school, en school is school. Meer woorden kan je er eigenlijk niet over zeggen. Ik ben wel weer blij dat ik m'n vrienden weer bijna elke dag zie, want in een vakantie spreek je niet elke dag af. s'Avonds mocht ik weer naar school omdat ik een bijeenkomst had over de wintersport. En man, daar krijg ik steeds meer zin in. 

 Toen ik weer thuis kwam mocht ik weer aan de slag met school. Want volgende week is er een toetsweek, en eerlijk gezegd heb ik er nog niet veel aangedaan. Alleen samenvattingen gemaakt zoals je hierboven ziet. En later op de avond had ik m'n boek uitgelezen die ik afgelopen week had gekocht. Ik ben namelijk weer helemaal into boeken. Ik weet niet wat het is maar ik heb van die periodes dat ik alleen maar wil lezen. Zoals nu haha. Daarom bestelde ik in de avond het boek Als ik blijf (If I Stay) en het vervolg Wacht op mij.
In de middag wilde ik eigenlijk ook nog fotos maken voor m'n blog, want in de vakantie is dat er helemaal niet van gekomen. Maar de batterij was leeg. Precies op het moment dat ik tijd heb. Dus ik moet nog even de oplader aan m'n moeder vragen, maar er komen binnekort weer artikelen online met respectable foto's.


Het was wel een hele leuke dag, ondanks dat het veel school was. 
Liefs, Feline


No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!