January 19, 2015

Last Week | Januari #3

Favoriete combo / Way to many .. / Blogilates!

Oke, ik schaam me. Diep. Deze hele week is er geen artikel online gekomen. Maar terwijl ik wel een aantal artikelen klaar staan maar zonder foto's, deze moet ik nog maken. M'n camera is ook nog steeds leeg, dus ja. Maar ik stop met deze excuses, want m'n wekelijkse dairy is er wel! Here we go!

Maandag 
Maandag was de allereerste dag van m'n tentamen week. Ik begon met maatschappijleer. Ik had opzich wel goed geleerd maar ik heb niet echt een idee of het goed ging. Want het is altijd een beetje gokken of het goed gerekend word of niet. Verder had ik die dag nog want geschiedenis herhaalt want dat had ik dinsdag. 

Dinsdag
Het fijne van een tentamen week is dat je lekker uit kan slapen, maar deze dag niet. Ik werd om 8:20 op school verwacht voor m'n tentamen. Nou ik was moe. Toen ik thuis kwam was ik ook meteen in m'n bed gaan liggen en ben ik in slaap gevallen. Ik werd rond een uur of twaalf weer wakker en ben Suits gaan kijken. Dat is nu echt m'n favorieten serie op dit moment. 
Leren / Bikini shopping is my favorite / -

Woensdag 
Op woensdag had ik twee toetsen. Namelijk aardrijkskunde en Frans. Frans ging goed, en aardrijkskunde weet ik ook niet echt wat ik moet verwachten. 

Donderdag
Op donderdag had ik weer twee toetsen, Duits en Engels. Allebei gingen ze wel goed! Dit zijn trouwens allemaal leestoetsen, gelukkig geen grammatica want dat is toch echt een stuk moeilijker. Ook ben ik nog met wat vrienden naar het dorp geweest om lekker wat te drinken want de toetsen van deze tentamen week zaten er weer op!

Vrijdag
Ik had een debat. En Feline + Debat = geen goede combinatie. Echt niet. Ik had representatieve kleding aan en m'n bril op. Daarbij was ik ook goed voorbereid. Maar door een miscommunicatie met de docent, hadden we geen voorbereidings tijd meer. En ik moest tegen een stelling waarbij ik eigenlijk voor was. Dusja dat is nogal wat lastiger. Gelukkig duurde het maar 6 minuten dus geen ramp. In de middag hebben een vriendin en ik stad en land afgezocht naar Disney knuffels want een vriendin was jarig. En ze wilde Disney knuffels als kadootje. (Winnie de Pooh en Tijgertje zijn heel zacht!)

Zaterdag
Ik ging naar de opendag van de HvA. Ik vond het een hele leuke school en de opleiding vond ik ook leuk! Dus ik zit er aan te denken om die opleiding te gaan doen, maar gelukkig heb ik nog wel even want ik doe volgend jaar pas examen. s'Avonds had ik dus die verjaardag van die vriendin in Amsterdam. Gezellig! Ik kwam thuis om half 4...

Zondag
En zoals altijd werk ik op zondag. Ik kon wel lekker met de bus heen want m'n fiets stond nog in het centrum. Ik moest wel in de regen terug fietsen, maar dat vind ik nooit zo erg omdat ik dan naar huis ga. En s'avonds heb ik gewoon lekker rustig aan gedaan omdat ik maar 3,5 uur had geslapen.

Hoe was jou week?
Liefs, Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!