January 26, 2015

Essentials | Januari 2015

Na december overgeslagen ben ik weer terug met m'n Essentials van deze maand. Dit is eigenlijk mijn favoriete producten van deze maand-post. Alleen ik noem ze Essentials omdat ik echt niet zonder kan/kon. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de laatste tijd wat minder make-up draag dan normaal, omdat ik een make-uploos gezicht ook wel fijn vind. Maar als ik het dan wel draag heb ik een paar favorieten voor jullie.

Ogen



 Deze maand moest ik echt van mascara gaan wisselen. M'n geliefde mascara van Catrice had wel echt z'n beste tijd gehad. Maar de Lash Princess van Essence is ook heel fijn. Ik moest er in het begin wel aan wennen maar ik vind hem steeds fijner.
Oogschaduw draag ik niet vaak omdat het toch nog wel wat tijd in beslag neemt omdat ik er nog niet zo in ben. Ik moet namelijk nog even oefenen want een strak eyeliner maken in minder dan 2 minuten kan ik nu ook (wel na 2 jaar oefenen..). Maar als ik het wel draag gebruik ik het undressed palette van MUA (te koop bij kruidvat) en dan gebruik in de kleuren Rose Ash voor een dagelijkse look en de kleur Burnished Brown voor een party look.
De eyeshadow base van Essence doet het ook nog steeds heel goed bij mij!

Body


Tja. Wat kan ik hier over zeggen. Zoals jullie al weten zijn The Body Shop en ik dikke maatjes. En kan ik ook elke keer weer genieten van de producten die ze uitbrengen. M'n lade met backups begint ook nog niet leeg te raken dankzij de geweldige sale die ze hebben. De bodybutter die ik nu gebruik is die van de kerstcollectie in de geur Apple Glazed (ik had al een artikel gemaakt over de showergel klik hier). Ik vind hem heel fijn, de geur is niet overheersend. Ik gebruik hem samen met de douchegel dus ik ruik hem wel door de dag heen. En er is nu korting op de kerstcollectie dus misschien kan je hem wel bemachtigen met extra veel korting?

En dan heb ik nog deze twee producten, namelijk de Sheer love bodysplash van Victoria's Secret. Dit is een heel licht geurtje, hij blijf ook zeker niet langer hangen dan 2 uur. Maar ik vind hem fijn. Ik neem hem ook vaak mee voor onderweg om bij te spuiten. En tegenwoordig vind ik het wel leuk om blush te dragen. Ik ben nu namelijk spierwit door de winter. Dus een beetje kleur op m'n gezicht is nooit verkeerd. Dit is trouw esns de kleur 060 Strawberry Frappucino van Catrice.

En dan nog natuurlijk de vaste essential van deze maand: Carmex. In de winter maanden kan ik niet zonder!

Wat zijn jou favorieten van Januari?
Liefs, Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!