November 26, 2014

Empties | November 2014


De laatste tijd lijkt wel dat elk product wat ik aanraak binnen een paar dagen op gaat. Normaal maak ik echt een heel klein aantal producten op en nu zit mn bakje bom vol. Benieuwd wat ik allemaal opgemaakt heb? Klik op lees meer.

Opgemaakt

  • Kruidvat Pure Cleansing wascreme
  • Dove Original deodorant
  • Nivea Reiniginsmousse
  • Andrélon Droogshampoo
  • Rituals Zensation Showergel
  • The Body Shop Cocos bodybutter (mini)
  • The Body Shop Mango Scrub (mini)
  • The Body Shop Mango bodybutter (mini)
Dit is alles wat ik heb opgemaakt en dan heb ik ook nog een aantal dingen die gewoon bedorven zijn en ik weg heb gegooid.


Weggooien

  • HEMA Lipgloss Jip&Janneke
  • Essence Lipgloss (kleur is eraf gevaagd)
  • BASIC Lipgloss (komt uit Oostenrijk en plakt héél erg!)
  • HEMA Lipgloss kleur 02
  • Essence Lipgloss (kleur nude?)
  • Garnier Pure Active (deze is al zó oud dat ik het niet eens meer durf aan te raken.. Oeps)
  • Dove beauty moisture
Dat was het. Best wel veel vind ik zelf. Zeker omdat ik normaal nooit dingen opmaak maar opeens ging alles zo hard. En een voordeel aan dingen opmaken, je kan weer nieuwe dingen openen of je hebt weer een reden (ookal heb je er niet echt een nodig) om te beauty shoppen.

Opnieuw kopen!

Er zijn een aantal dingen die ik wel opnieuw zou kopen. Dat betekend eigenlijk dat ze wel heel erg fijn zijn want meestal koop ik niet iets opnieuw want ik wil altijd nieuwe dingen uitproberen.
De Nivea Reinigingsmousse voor de normale huid vond ik echt heel erg fijn, het maakte me huid heel erg zacht en schoon. En mijn puistjes leken er minder te worden door het in combinatie te gebruiken met The Body Shop Camomille Cleanser. De Andrélon Droogschampoo vond ik ook heel erg fijn. Deze op dagen dat ik mijn haar niet gewassen had en het toch alweer een beetje vet is. Ik merk wel op het einde dat het veel meer een witte waas achter laat, daar moet je wel mee oppassen. En als laatste de Dove Original deodorant deze vind ik heel erg lekker ruiken en hij werkt ook prima, het is wel altijd dat als ik een deo opgemaakt hebt dat ik dat niet meteen weer dezelfde kan gebruiken want m'n lichaam is eraan 'gewend' ofzo. Heel gek maar dan moet ik eerst weer eventjes een andere gebruiken, geen probleem!

Wat heb jij opgemaakt?
Liefs, Feline

1 comment:

  1. Inderdaad best veel! Bij mij gaat er niet echt iets heel snel op geloof ik. Maar bij mij ging een scrub op en daar heb ik een nieuwe van gekocht.

    ReplyDelete

Lief dat je een reactie achter laat!