November 16, 2014

Last week | november #1


Een terugblik op de afgelopen week. Het bestond vooral uit lesuitval, onzinnigheid, shoppen, vriendinnen en nog een aantal andere dingen. Maar natuurlijk moest er ook gewoon huiswerk gemaakt worden en kamer opruimen.


Maandag 10 november 

Maandag begon eigenlijk al meteen goed, ik had maar drie uur les. Dus dat betekend dat ik om 12 uur alweer uit was, ik begon namelijk het tweede uur. Heel fijn, vooral op maandag natuurlijk! Ik was wel boos op m'n duits docent omdat ze me onnodig 3 x de tekst over liet schrijven, maar dat laat ik maar achter me. Ik besloot om in me eentje naar het dorp te gaan om te gaan kijken bij The Body Shop omdat ze een aantal leuke kortingen hebben. Artikelen daarover staan ook online. (Satsuma, Apple Glazed.)

Dinsdag 11 november
Dinsdag was eigenlijk nog een leukere dag. Ik had maar een uurtje les, eigenlijk twee maar omdat ik dan 2 tussenuren had en dan alleen nog mentorles had m'n mentor gezegd dat ik niet hoefde te komen. Daar word ik blij van! Verder moest ik in de avond wel nog veel huiswerk maken. Omdat vanaf donderdag de dagen weer heel erg lang waren. Dus besloot ik alvast al m'n samenvattingen op orde te krijgen zodat ik dat niet in het weekend hoefde te doen.

Woensdag 12 november
Ik had alweer maar 2 uurtjes les. Rapportvergaderingen waren hier de reden van. 's Avonds had ik een etentje op de planning staan met een aantal klasgenootjes bij een leuk sushi restaurant. Twee van de klasgenoten hadden nog nooit sushi gegeten dus dat was wel leuk.

Donderdag 13 november
Zoals ik al zei vanaf vandaag waren de schooldagen weer normaal. Ik begon het tweede uur gelukkig maar tot het zesde want ik moest naar de tandarts. Na de tandarts heb ik even thuis niks gedaan en het was alweer tijd om naar hockeytraining te gaan. Het was best koud haha.

Vrijdag 14 november
Op vrijdag heb ik altijd m'n langste schooldag, ik begin om 8:20 tot 16:05. Dat is behoorlijk lang, voor mijn doen. Ik weet dat sommige véél langer op school zitten. Na school heb ik m'n kamer opgeruimd want in de avond kwamen vriendinnen langs die ik al heel lang ken (van de basisschool). 

Zaterdag 15 november
Lazy day. Dat is het enige wat ik er van kan zeggen, ik heb denk ik 2 opdrachten van aardrijkskunde gemaakt en that's it. M'n hockeywedstrijd was om 17:00, lekker laat dus. Om half 7 was ik weer thuis en daarna was ik eigenlijk wel redelijk kapot en heb ik zaterdagavond maar gewoon lekker thuis gehangen. 

Zondag 16 november
En dan komen we weer bij vandaag. Ik heb vandaag 6 uur gewerkt en toen ik thuis kwam ben ik huiswerk gaan maken en heb lekker in bad gelegen. En nu zit ik dit artikel te typen. De week is weer voorbij, net als het weekend. 


Liefs, Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!