November 19, 2014

J'adore Paris.

Frans is mijn favoriete vak op school (ik sta hier ook het hoogst voor!). Ik ga eigenlijk als sinds ik klein ben elk jaar naar Frankrijk. Toen ik in groep 2 zat kon ik al in het Frans tellen (om het daarna weer te vergeten). Afgelopen mei was ik voor het eerst in Parijs en man wat is dat een mooie stad. Ik ben verliefd. Deze zomer ga ik weer! Niet met mijn moeder (zoals vorige keer) maar alleen. Ja, goed gelezen ik ga alleen. Ik ga namelijk een taalcursus volgen in Parijs. Daarbij heb ik een  x aantal lessen frans per week en voor de rest kan je zelf bepalen wat je gaat doen. Er worden wel activiteiten georganiseert hoor, je word niet helemaal aan je lot overgelaten. Ik heb er nu al ontzettend veel zin in, het lijkt me namelijk ook te gek om allemaal nieuwe mensen te leren kennen uit het buitenland. Voor nu heb ik een paar foto's van de allereerste keer Parijs op een rijtje gezet. Enjoy your day! Liefs.












No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!