November 30, 2014

Last week | november #3


Deze week ging heel snel. Eigenlijk gaat de laatste tijd de weken best wel snel. Voordat je weet is het alweer vrijdag en mag het weekend weer gevierd worden. Ook deze week heb ik weer een overzichtje voor jullie gemaakt. Kijk je mee?

Maandag 24 november
Ik had heel veel moeite met m'n bed uitkomen. Zoals eigenlijk elke maandag, ik hoop dat ik daar ooit vanaf kom want het is best vervelend. Verder heb ik niet echt wat bijzonders gedaan. Ik wilde wel gaan hardlopen want ik wil het weer oppakken. Maar niet gedaan, helaas!

Dinsdag 25 november
Ik had een belangrijk economie proefwerk, dit was namelijk het enige cijfer voor dit blok. Ik haalde een 7,7! Ik ben ook nog naar de allerlaatste hockeytraining geweest voor de winterstop. En het was koud! Ik voelde m'n handen niet meer toen ik thuis was. 

Woensdag 26 november
Woensdag ben ik langs m'n oma geweest.  En ik vond het wel fijn om m'n oma even te zien. Ik was rond half 7 weer thuis en kon weer in de boeken duiken. Wat ik eigenlijk elke avond doe.

School. // Laundry .. // M'n make-up tafel is 24/7 een bende.

Donderdadg 27 november 
Donderdag had ik gym en we zouden een dans workshop krijgen. Moderne dans, dus ik zag 'm al zitten (een groot drama). Maar het ging niet door, nu is de workshop volgende week. Ik ben namelijk een grote stijve hark dus dansen word een drama. Maar het is voor cijfer dus ik ga m'n best doen! Ook heb ik nog foto's gemaakt voor artikelen en deze ook meteen geschreven voor m'n blog. Lekker productief!

Vrijdag 28 november
Ook deze vrijdag moest ik werken, net als vorige week. Het is namelijk een stuk drukker vanwege de sint. Als de sint is afgelopen word het weer druk vanwege kerst dus ik zal wel een aantal uren extra moeten draaien, niet erg! Want ik ben aan het sparen voor m'n zomervakantie in Parijs. 

Zaterdag 29 november
Ik moest een hockeywedstrijd fluiten, en was weer eens te koud aangekleed. Ik had alleen een trui aan (wel een dikke gelukkig) maar het was alsnog best wel koud. Het is ging goed denk ik. Ik moest ook nog m'n eigen wedstrijd spelen, dit was ook de laatste voor de winterstop. En we moesten tegen een club dat heel dicht bij mij club zit dus ik kende een paar tegenstanders, leuk! Ik heb trouwens wel gewonnen.

Zondag 30 november
En dit is weer de laatste dag. Ik merk dat het wel eigenlijk elke week hetzelfde is. Ik zie m'n vrienden op dit moment best wel weinig omdat we het allemaal heel erg druk hebben met school. En we werken op verschillende tijden dus om elkaar te zien is best wel lastig. Hopelijk zie ik ze volgende week meer! Ik heb op zondag trouwens de hele dag gewerkt en daarna nog wat aan school gedaan.


Fijne zondag avond!
Liefs,

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!