November 07, 2014

Persoonlijke Update | November 2014

Hi! Het leek mij leuk om eens in de zoveel tijd een persoonlijke update te maken. Gewoon over hoe het met mij gaat, dat soort dingen. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden.

Nou laat ik maar meteen beginnen dat ik de laatste tijd niet echt lekker in mijn vel zit. Ik weet niet wat het is, misschien een winterdipje? Heb ik nooit last van gehad, maar misschien dit jaar wel. Ik hoop dat ik snel weer beter voel en vrolijk van de herfst kan genieten. Daarbij komt ook nog dat ik het heel erg druk heb met school, ik zit meestal tot 4 op school daarna mag ik ook nog huiswerk maken. Ik sport ook nog 2 keer in de week dus het is behoorlijk druk. Al heb ik natuurlijk ook genoeg tijd om onzin te doen want het uitstellen van m'n huiswerk ben ik ook nog steeds pro in. 

Ik merk wel de laatste tijd dat ik weer veel aan yoga doe. Of tenminste probeer te doen, het lukt soms nog niet helemaal. Begin je met vol goede moet aan 10 sun salutations en na 3 ben ik al moe haha. Het komt wel! Het lijkt me ook ontzettend gaaf om eindelijk de split te kunnen doen. Dus daar ga ik van de week mee beginnen met yoga oefeningen dus wie weet laat ik over een paar maanden de split zien op foto. Ik hoop het! 
Ook nog een leuk nieuwtje is dat ik waarschijnlijk met school op wintersport ga, heel leuk vind ik dat. Ik ga dan snowboarden omdat we verplicht 4 uur per dag in een klasje moeten en ik kan al (best wel goed) skiĆ«n dus ik had zoiets van als ik dan toch in een klasje moet ga ik liever snowboarden dan kan ik ook dat nog leren. En ik had altijd al willen snowboarden. Dus daar heb ik echt heel veel zin in. Nu nog hopen dat ik mee mag want dat ligt aan m'n cijfers, je cijfers moeten goed zijn dan pas laat school je meegaan. En aangezien ik nu 3 onvoldoendes sta is dat nog best spannend. Maar ik had vandaag een aardrijkskunde proefwerk en die ging wel oke denk ik. Durf er nooit wat over te zeggen of het goed of niet goed ging want dan valt het altijd tegen, hebben jullie dat ook? 
Dit was het wel weer zo'n beetje. Binnekort komen er weer sport/beauty artikelen online hoor! Ik doe m'n best zoveel mogelijk te uploaden maar dat lukt niet altijd. 

Geniet van je weekend! 
Liefs, Feline

2 comments:

  1. Welk niveau en jaarlaag zit je in dan?
    Iedereen heeft wel eens last van een winterdipje, geloof me. Een kop chocolademelk en een goede film met wat vriendinnen en dan een goede lange wandeling door de herfstbladeren maakt het vast beter ;)

    Liefs,
    Marloes

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik zit in 4 havo. Maar omdat ik vorig jaar in 4 mavo zat en ik eigenlijk amper wat aan school deed. Ik leerde alleen voor de schoolexamens en centraal examen (natuurlijk). Is het nu wel wennen dat ik veel verslagen, projecten en opdrachten moet maken :)
      Liefs!

      Delete

Lief dat je een reactie achter laat!