November 02, 2014

Sunday Morning | 2-11-2014


Goedemorgen! Voor vandaag leek het me wel leuk om te laten zien wat ik (ongeveer) op  zondagochtend doe. Het is niet veel want meestal begin ik om 11 uur met werken. Vandaag niet dus had ik een lazy morning omdat ik in de middag wel gewoon moet werken.

Ik begin in de ochtend eigenlijk wel altijd met een kop thee. Eerst dronk ik nooit wat maar sinds ik een paar dagen wat eerder op stond omdat ik niet meer kon slapen en thee begon met drinken in de ochtend ben ik eigenlijk niet meer gestopt. Ik vind het heel fijn wakker worden met een kopje thee. Meestal neem ik er een paar slokken van en spring ik dan onder de douche.En dan m'n thee op te drinken tijdens het opmaken. Vandaag niet, nu kruip ik weer lekker me bed in met mijn ontbijt. Het is tenslotte zondagochtend en niet een gehaaste maandagochtend. 
Terwijl ik deze blogpost type zit ik ondertussen ook nog al m'n foto's van mijn mobiel naar m'n laptop over te zetten, wat een gedoe is dat met Apple. Ik snap er ook helemaal niks van haha. Maar goed, ik kijk ook nog een paar YouTube filmpjes van bloggers. Ik doe ook mee aan de HealingHearts yoga Challange van November. Dus vanochtend zocht ik ook op welke pose ik vandaag moest doen. Zelf probeer ik wel altijd yoga te doen in de ochtend, dat vind ik namelijk echt heel erg fijn. Alleen soms lukt het niet omdat ik dan te laat opsta. 

Ík eet ook altijd iets van fruit in de ochtend, want ik hou echt van fruit. Ik probeer namelijk ook om zo min mogelijk te snoepen en in plaats van een snoepje te pakken en stuk fruit. Ik deed dat in de vakantie en m'n huid werd daar zo mooi van. Toen school weer begon ging het helaas wat minder en dat kon ik ook meteen aan m'n huid zien. Gezond eten dus!

Hoe ziet jou zondagochtend er uit?
Liefs, Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!