December 03, 2014

A sentence a day

Het is nu bijna een maand geleden dat ik begon met elke dag een zin opschrijven over m'n dag. Vandaag ga ik vertellen hoe het eigenlijk gaat, want als je misschien al weet ben ik vreselijk in dingen zoals dit. Ik vergeet het heel vaak of ik houd het niet vol. Benieuwd?

Elke dag een zin opschrijven

Nou eigenlijk gaat het best goed, ik heb een paar keer gehad dat ik achter liep. Maar het is nog niet zo erg dat ik lege plekken heb ik m'n boekje. Tot nu toe staat er bij elke dag een andere zin. Dat vind ik eigenlijk best moeilijk, elke dag een andere zin. Want ik ga bijna elke dag naar school en op zondag werk ik. Dus eigenlijk een beetje elke week hetzelfde, dus dat is wel moeilijk. Maar het leert me wel om op de kleine dingen te letten en dat is juist leuk om later terug te lezen! 

Voor nu is mijn plan om het in iedergeval een jaar lang voor te houden. En als dat gelukt is wil ik misschien wel gewoon door gaan tot dat het boekje vol is. Ik kan als ik wil dit boekje drie jaar gebruiken, dat heb ik namelijk uitgerekend met aantal bladzijde enzovoort. Dus ik hoop dat dat gaat lukken. 

Omdat ik dit nu doe merk ik teneerste dat ik op de kleine leuke dingen ga letten van m'n dag. En ik weet gewoon nog wat ik op 4 november 2014 gedaan heb doormiddel van het m'n boekje. Als ik dat uit m'n hoofd zou moeten doen is dat best wel moeilijk. Het is dus eigenlijk een soort mini dagboek. Ik kan dan ook niet wachten op vakanties waarbij ik dus ook echt op vakantie ga, dan is er namelijk nog meer op om te schrijven!

Heb jij ook dit soort boekjes of doe je daar niet aan?
Liefs,
Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!