December 21, 2014

Last week | December #3


Nog even en we zitten in 2015! Het gaat echt heel erg snel nu. Soms wil ik wel gewoon dat de tijd even stil staat en dat we nog in juli zitten, maar helaas! Gelukkig heeft de kerst wel een fijne sfeer. Kijk je mee naar de hoogtepunten van mijn week?
Ook deze week heb ik weer een lijstje gemaakt met de fijne dingen en niet alles per dag opgeschreven. Voor de afwisseling!

  • Ik had een activiteit met m'n klas om geld op te halen voor Serieus Request. Heel erg gezellig!
  • Op donderdag had ik bijna bij elke les wel dat de docent me klas eerder weg liet gaan. Heel fijn ook omdat het de laatste schooldag voor de vakantie was.
  • Het kerstgala, het was wel leuk maar een stuk minder leuk dan vorig jaar.
  • Ik kon nog best wel goed op m'n hakken lopen. 
  • Vrijdag heb ik eigenlijk de hele dag series in bed gekeken. Ik had heel slecht geslapen en was heel erg moe. 
  • Ik heb voor het eerst geschaatst deze winter. En ik vond het leuk! Dus tijd om die schaatsen van zolder te halen en meer te gaan schaatsen.
  • De eerste oliebol dit jaar is ook weer gegeten. 
  • Nog steeds vind ik het album 1989 van Taylor Swift heel erg leuk! 
  • Ik had onderweg naar werk een scheur in me lip (en het deed toch pijn!). Ik besloot om maar in me pauze even snel een lipbalsem te halen bij de HEMA, want ja je moet toch wat? En de lipbalsem is zó fijn. Alle velletjes waren redelijk snel weg (bij de babylips van Maybelinne gaan ze überhaupt niet weg) en m'n lippen waren super zacht. Nice HEMA.
Dat was het weer! Ik heb wel een leuke week achter de rug. Aankomende twee weken heb ik vakantie en hoop ik meer foto's gemaakt te hebben (zoals elke week..)

Hoe was jouw week?
Liefs, Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!