December 27, 2014

Not all those who wander are lost


Ik wil reizen, net als zoveel mensen. Ik kan dan ook niet wachten totdat ik m'n middelbare school diploma heb (mavo heb ik al, nu nog havo). Want daarna wil ik reizen. Hopelijk als het lukt. Wat me ook echt gaaf lijkt is om te studeren in het buitenland. Maar dat vrij prijzig, reizen is ook duur maar studeren moet je ook college geld betalen enzovoorts. Ik ga laten zien welke plekken ik in iedergeval gezien wil hebben. 


Australië

Australië lijkt me echt heel gaaf om te zien. Ik had namelijk eerst Australië op het oog om er te gaan studeren, dat zit er niet in. Of in iedergeval met een Nederlandse organisatie niet, want dat vrij duur. En je kan dan maar 1 jaar. Terwijl een studie veel langer duurt. Wat ik ook leuk vind is dat de seizoenen omgekeerd zijn, ik ben namelijk totaal geen winterpersoon. Dus kerst in je bikini aan het strand klinkt heerlijk. 

Aruba

Aurba lijkt me ook heel fijn, ook omdat ze daar nog deels Nederlands spreken. Het land waar het bijna altijd mooi strand weer is. Een nadeel is dat er niet veel seizoens verschillen zijn dus het hele jaar zomer word ook niet leuk lijkt me. Maar de hemelsblauwe zeeën en prachtige stranden wil ik zeker een keer zien. 

Canada

Ik hoorde dat Canada ook een prachtig land is, dus daar hoop ik ook zeker nog naar toe te kunnen gaan. Ookal houd ik niet zo heel erg van de winter, ik hou wel heel erg van wintersport. Dus misschien skieën in Canada? En in Canada zijn er ook delen waar ze Frans spreken dacht ik. Dan wil ik daar ook zeker heen, want ik hou van de Franse taal (en Frankrijk). 

Parijs, Frankrijk


En dan een stuk dichter bij huis. Parijs! Ik ben er al een keertje geweest en ik ben verliefd. Net als zoveel mensen. Ik wil heel graag vloeiend Frans kunnen praten. Dat klinkt zo mooi. Ik ga deze zomer vakantie ook naar Parijs. Ik ga voor 2 weken met de organisatie EF. En heb er al vreselijk veel zin in. 

Zo dat waren wel de plaatsen waar ik in iedergeval naar toe wil. Ik kan nog wel veel meer opnoemen maar dit zijn echt de gene waar ik heel graag heel wil. En misschien schrijf ik over een paar jaar een nieuwe lijst omdat ik deze dan allemaal al gezien heb, laten we het hopen haha. 

Naar welke plekken zou jij graag willen?
Liefs, Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!