December 17, 2014

Van alles en nog wat

You can never have enough of Paris.
Hi! Ik heb m'n vaste update dagen gemist. Normaal post ik namelijk op maandag, woensdag, vrijdag en zondag (diary). Deze week had ik er niet echt tijd voor, sorry! Ik had namelijk 4 toetsen in drie dagen, een schrijfopdracht, kerstgala outfit moest uitgekozen worden. Daarbij kwam ook nog dat m'n ouders niet thuis waren en ik elke avond voor mezelf moest koken en alles schoonmaken. (Ik wardeer m'n moeders werk nu veel meer trouwens haha!). Dit is een nogal rommelige blogpost.. 


Ik ben eigenlijk wel toe aan vakantie. Gewoon eventjes twee weken (bijna) niks doen, maar wel leuke dingen doen. Zo ga ik nog een aantal keer schaatsen, kerst komt er ook bijna aan. En dan alweer oud en nieuw. Op een of andere manier heb ik niet zo veel zin daarin, ik vind/vond 2014 een heel leuk jaar. Weinig nare dingen en vooral veel hoogtepunten. Examens, parijs, diploma, zomervakantie, festivals. Ja ik vind het heel fijn jaar. 

Maar aan de andere kant, ik heb ook al een paar leuke dingen gepland voor in 2015. Ik ga wintersporten met school, ontzettend veel zin in. Ik ga 2 weken naar parijs voor een taalcursus. Daarnaast ga ik ook nog in de meivakantie op vakantie en de zomervakantie weer natuurlijk. Leuke dingen! 

Ik moet wel eerlijk zijn, hoewel ik ontzettend veel zin heb in de kerst. Maar ik heb totaal geen kerstgevoel dit jaar, ik heb nog geen enkel kerstliedje geluisterd. En het is al bijna! Morgen heb ik al m'n kerstgala van school, daar heb ik heel veel zin in. Ook omdat het dit jaar voor het laatste met m'n vriendinnen is, volgend jaar zijn hun al bezig met een studie. En zit ik forever op High School. 
Een probleempje, ik kan niet op hakken lopen. Ik heb ze wel! Vorig jaar had ik geen hakken namelijk, ik heb kleine voeten en dan is het vrij lastig om goede hakken te vinden. Oke, deze zijn ook wel een beetje te groot maar daar zijn watten voor right? Ik weet dus nog niet hoe dat ga doen, 4 uur lang op hoge hakken. Dansend. Dat ook nog, als er iemand een prijs moet winnen voor stijve hark, dan ben ik het wel. Vroeger was ik best lenig. Nu totaal niet meer, alles is weg! 

Zo nu is m'n hoofd een beetje leeg met alle dingen waar ik aan dacht. Ik hoop dat je dit een beetje leuk vind en anders sorry dat er geen normaal artikel online staat vandaag. Volgende week is het gelukkig weer rustiger en komen er weer meer artikelen online! 

Liefs, Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!