December 10, 2014

Things that makes me happy

Hi! Vandaag een happy blogpost van mij. Ik ga je vertellen waar ik allemaal blij/gelukkig van word. Deze keer gaat het wel iets verder dan een pot Nutella en een nieuwe lipstick. Ookal word ik daar nog steeds heel blij van.


Van foto's maken word ik ook blij!
  • Hardlopen in de ochtendzon. In de middag is het soms nog wel eens te warm (nou met de Nederlandse zomer misschien toch niet..) maar vooral op vakantie vind ik het heel fijn om s'ochtends hard te lopen. 
  • Uitslapen. Ookal is dit heel tegenstrijdig met hetgene hierboven. Want uitslapen is bij mij toch wel tot 12 uur. 
  • Hard geleerd voor een toets en een goed cijfer. Dit is heel fijn! Ik denk dat iedereen het wel kent, dat al je moeite word beloond met een goed cijfer.
  • Een opgeruimde kamer, ookal ben ik heel slecht in het opgeruimd houden.
  • Vers fruit in de fruitschaal.
  • Knuffelen met m'n hond.
  • Na school, series in bed kijken (soort van zondags gevoel).
  • Complimentjes, geen uitleg nodig.
  • Good Hair day
  • Me goed kunnen focussen tijdens yoga. 
  • Aan m'n hardloopschema gehouden.
  • Warme kop thee.
  • Een goed geschreven boek en dan alles om je heen vergeten.
  • Zomers weer, oke lente is ook goed haha.
Dit was alles wel in een vogel vlucht. Waar word jij nou heel gelukkig van?
Liefs, Feline


No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!