December 05, 2014

Mijn Gezichtsverzorging

 Sinds mijn huid weer een beetje normaal is (lees: heel weinig onzuiverheden) leek het me wel leuk om een blog te maken over hoe m'n huidverzorging nu is. Dit is m'n huidverzorging in de avond. Die in de ochtend is niet heel erg interessant, maar ik wil er wel een blogpost overmaken als er vraag naar is (laat maar weten!). Een hint over m'n huidverzorging: The Body Shop.



The Body Shop

 Want The Body Shop is echt mijn redder geweest. Oke veel water drinken en gezond eten ook. Maar The Body Shop vooral, zoals je ziet gebruik ik veel producten uit de Tea Tree lijn. Dit is een lijn speciaal ontworpen voor de onzuiverenhuid. Miscchien denk je nu: Maar is zoveel van Tea Tree wel goed voor je huid? Ik dacht daar namelijk ook aan en heb het in de winkel ook even gevraagd. Maar het werkt het goed samen en het is niet te agressief, ik heb niet echt een gevoelige huid dus voor de gevoelige huidjes kan je het ook even navragen bij de winkel zelf. 

 De producten

  • Camomille Silky Cleansing Oil, deze gebruik ik al eerste. Hiermee haal ik het 'vuil' van buiten en m'n gezichts make-up eraf. Ik draag de laatste tijd bijna tot geen gezichts make-up want m'n huid is vrij egaal. 
  • Tea Tree Skin Clearing Cleanser, dit is een foam. Ik vind dat persoonlijk heel erg fijn, want dan schuimt lekker. Hiermee maak ik m'n gezicht ook schoon. Deze gebruik ik na de Camomille. Want ik heb het gevoel dat het dan echt goed alles eraf is.
  • Tea Tree Skin Clearing Toner. Na een cleanser gebruik je een toner, dus dat is deze. Deze moet je wel goed schudden want dan is het gemixt zeg maar. Er zit namelijk een deel op de bodem. 
  • En als laatste gebruik ik voor puistjes nog Tea Tree Oil. Deze stip ik aan met een wattenstaafje, deze gebruik ik echt alleen maar op puistjes als ik die heb. Dus ik gebruik het niet elke avond. 
Ik ben heel tevreden hoe het met m'n huid werkt, natuurlijk gebruik ik na de toner of oil ook nog een voedende nachtcreme. Deze is van Nivea en niet van The Body Shop haha. Een nadeel is dat de verpakking van Camomille Cleansing  niet echt stevig is. Dit is namelijk m'n tweede verpakking hiervan en bij de eerste lekte die ookal. Toen ik net foto's maakte en het product op m'n bed legde, is het dus ook gaan lekken. Maar desondanks vind ik het nog steeds een heel fijn product!

Van welk merk is jou huidverzorging?
Liefs, Feline


No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!