December 22, 2014

Rescue.

Zoals ik gister verteld had, was ik onderweg naar m'n werk en scheurde me lip. Oke, niet een heel groot probleem maar ook niet heel erg fijn. Ik had wel een lipbalsem mee, maar die werkt niet zo goed. En ik had wel wat sterkers nodig om van die velletjes enzo af te komen. Dus ik naar de HEMA, en nam de Lip Rescue mee. En man, wat is die fijn zeg!





Zoals je ziet is de kleur van de lipbalsem groen. (Ik heb deze al een keer eerder gehad dus ik wist wel dat ie groen was, maar zo groen ook weer niet). Dit is een van de weinige lipbalsems die ook echt daadwerkelijk mijn gebarste/gescheurde lippen heelt. En het maakt ze ook nog een heel erg zacht. Oh, en geen zorgen, dat groene zie je niet terug op je lippen. Het is een transperante kleur op je lippen. Gelukkig maar want anders zou een groot minpunt zijn. Deze lipbalsem heeft ook nog een heel fijn HEMA prijsje. Ik dacht rond de 1,60. Nou dat is het in iedergeval zeker waard.

Welke lipbalsem gebruik jij in de winter?
Liefs, Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!