December 29, 2014

Last Week | December #4



Dit was de allerlaatste week van 2014. Het jaar ging snel, dat zeggen we allemaal en dat zeggen we elk jaar. Oke, misschien gingen niet alle maanden even snel. Voor mijn gevoel was de zomer in twee weken alweer voorbij. Ook deze week ging vrij snel. Ik heb meer foto's gemaakt dan vorig week. (Ik kan het wel.) Kijk je mee?

Maandag 22 December
Maandag was de allereerste vakantie dag dat ik niks te doen had. Beetje luieren en blogs lezen. Ik kwam erachter dat op m'n oude telefeoon nog een heleboel foto's stonden en die heb ik overgezet op m'n laptop. Ik kwam nog hele leuke foto's tegen dus die heb ik besteld bij de HEMA.

Dinsdag 23 December
Op dinsdag heb ik ook niet heel veel bijzonders gedaan. Ik moest in de avond werken (koopavond) en overdag heb ik aan school gezeten omdat ik een hele berg schoolwerk heb/had liggen.

Woensdag 24 December 
Kerstavond! Ookal deden we dit jaar niet aan kadootjes met kerst, we hadden een familiediner. Heel gezellig! Overdag heb ik niet heel veel gedaan.

Donderdag 25 December
Eerste kerstdag had ik een brunch bij m'n opa en oma. Ik had een rokje aan met hakken. En eindelijk kon ik er dit jaar wel goed op lopen. Vorgaande jaren kon ik dat niet en zag het er ook niet uit. Maar dit jaar zag het er redelijk uit en kon ik ook op een normaal tempo lopen en geen slakkentempo. Yeah!

Vrijdag 26 December
Op vrijdag ging ik bij familie op bezoek. Wat betekende weer hakken en een geschikte outfit. Dit was ook heel erg gezellig, m'n neefje had gekookt. En ik had echt niet verwacht dat het zó lekker zou zijn.

Zaterdag  27 December
Ik had m'n foto's dus maandag besteld en kreeg op dinsdag laat een berichtje dat ik ze al op kon halen, maar door de kerst zijn de winkels natuurlijk dicht dus was zaterdag het eerst volgende moment dat ik ze op kon halen. En dat deed ik dus, de foto's zijn iets groter uitgevallen dan ik dacht. Is m'n eigen fout omdat ik de verkeerde maat had aangeklikt. Ik dacht namelijk dat die maat de normale foto maat was, maar blijkbaar is dat een maatje kleiner. Geeft niks natuurlijk! s'Avonds ben ik nog langs vriendinnen geweest ;-)

Zondag 28 December
En dan is het weer zondag. Net als elke zondag werk ik dan. Alleen dit keer moest ik wel snel naar huis fietsen want het was de verjaardag van m'n oma en we zouden sushi gaan eten. Het was de allereerste keer sushi voor m'n oma en volgens mij vond ze het wel lekker!

En dat was het dan. Week 52 van 2014. Ik zie jullie volgende week weer bij het overzicht van week 1, 2015. Alvast een fijne jaarwisseling gewenst!
Lief, Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!